elingranlund

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Elin Granlund - 18 april 2014 21:44

Linas storesyster fotade oss så här kommer bilderna! På bilderna ser ni Lina, Camilla & jag!

Av Elin Granlund - 18 april 2014 13:15

Kik ( har det nu igen ) : elinmini01

Instagram ( för er som vill följa mig där ) : elingranlund01


Haha, har faktiskt ganska många instagram - konton. Först : elingranlund01 och sen : granlund elin och till sist : lellisong. Använder dock inte lellisong mera!


Ha nu en SUPER BRA PÅSK ALLIHOPAN!!!!  


~Puss&Kram~


 

Oldpic... <3

Av Elin Granlund - 18 april 2014 13:10

Drömmer jag?!

Av Elin Granlund - 18 april 2014 12:47

Haha, typ såhär ser jag ut idag! Mera inlägg kommer snart!

Av Elin Granlund - 18 april 2014 12:46

Idag är det lång-fredag! Har varit och duschat, ritat, klätt på mig, ätit m.m. 

Igår och i förrgår har jag : ridit, varit med Tilda m.m


( i förrgår ) Ridningen : 

Jag red på Rodney ( en av mina älsklingar <3 ). Vi tränade på volter och bommar. Nästa gång ska vi hoppa!   

Vi övade på stora mittvolten med bommar. Alltså en "rundel i mitten". Vi hade 4 bommar. Alltså Rodneys trav och galopp. WOW!    Aja, HOPPAS jag får honom nästa gång också när vi hoppar ( eller Molli )! Emilia var också med denna gång så vi som red i går var Hilda, Emilia, Emma & Jag. Vi skulle egentligen rida idag men då det är långfredag så...


( i går )Tilda : 


Var även med Tilda igår! Var super skojj! <3 Vi gjorde en massa saker. Orkar inte skriva nu för isåfall skulle jag få skriva till nästa år så...


( i förrgår ) Skolan :


Hade vi vasamarsch. Istället för att skida skulle vi och springa ( vi har inte kunnat skida pågrund av att vi inte haft ordentligt med snö... ). Vi ( vissa 4:or, alla 5:or & 6:or ) sprang 4,8 kilometer alltså nästan 5 kilometer! Det fick väl ganska bra. Det var bara de 3 första som fick medalj och när man hade sprungit fick vi saft och gris ( bulle ). Jag kom först av flickorna. Men enligt mig har det ingen betydelse om man kommer först eller sist! Jag kämpade så bra jag kunde. 


PÅSKLOV :


YES, man har ju påsklov nu! <3 Vi var lediga redan igår. Vi skall vara lediga ända till tisdag! <3 Från lördag till söndag skall jag sova med Tilda. Hon skulle vilja sova här men jag vill sova där! xP Men tror nog vi sover här. Det är helt enkelt bara att vänta och se vad som händer!


Orkar inte skriva så mycket mer i DETTA inlägg, men ni får ha det BÄST så hörs vi! Och tack för er tid att ni läste detta inlägg ( om ni nu gjorde det. Om ni inte orkade så förstår jag er, men tack endå att ni vill kolla in min blogg! <3 )


Ha de bäst! ~Puss & Kram~ <3


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Elin Granlund. I min blogg kan du läsa om mitt liv,hästar och min vardag. Jag ÄLSKAR kommentarer och frågor så det skulle inte skada att gilla/fråga eller kommentera efter er så det syns att ni varit här! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards