elingranlund

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Elin Granlund - 12 april 2014 09:33



  

Hittade en lagom "gammal" bild på mig och Tilda som jag tänkte bjuda på! ♥ Älskar deijj siis! ♥ Och nu skall jag och möta bästa Sandra, så hinner inte skriva mer! ♥



Av Elin Granlund - 12 april 2014 09:25

Om ni vill att jag skall fortsätta blogga så skall ni trycka på "gilla knappen". Om ni vill att jag skall sluta, så gilla inte. Haha, reglerna är enkla! ;) Skall även FÖRSÖKA videoblogga men det är isåfall bara till en början här på bloggen och det är INTE säkert. På sommaren kan det ju hända anra bullar! men men... Bara det jag ville säga!

(Bjuder på en bild av mig, jag och älskade/saknande Måssi ♥ )

~Puss & Kram~   


                      

Av Elin Granlund - 12 april 2014 09:18

Min bloggning har varit SÅ aktiv *HOST HOST*! 

Sitter och väntar på att Sandra skall komma hit.

Nu på morgonen skall vi vara vid vårt och på kvällen vid hennes.

Igår bytte jag bur åt Grålli. Skall också byta åt Trolli, men det gör jag först när Sandra kommer ( TROR JAG ).

Igår var jag med och fotade/filmade då Jenna red, så på samma gång fick man träffa Lisa, Kajsa & Saga! ♥

Igår på kvällen var jag också med en massa kompisar.

Det kan hända att Madde kommer också vara med oss ( jag & Sandra ) så de ska bli skojj! ♥


Orkar inte skriva så mycket mer i DETTA inlägg, men ha det så bra så hörs vi!

~Puss & Kram~

                                                                                                            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Elin Granlund. I min blogg kan du läsa om mitt liv,hästar och min vardag. Jag ÄLSKAR kommentarer och frågor så det skulle inte skada att gilla/fråga eller kommentera efter er så det syns att ni varit här! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards