elingranlund

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Granlund - 30 mars 2014 20:49

Tjatja bloggen! För ungefär en timme sen for Sabina hem. Hon har sovit här inatt. Förra inläggets rubrik läd : 10 frågor. Men det som egentligen skulle stå där var : 10 fakta om mig. Haha bara så ni vet! Gjorde det igår kväll, dessutom på telefonen. Jag höll då telefonen i handen och ibland kunde jag somna. Jag vaknade av att det kapplade när telefonen föll i marken ( dvs ganska nära Sabina men hon sov. För Sabina sov på en madrass som var på golvet ). Före hon for möblerade vi om i mitt rum. Det är ännu inte klart men jag håller på att fixa med det! Håller också på att läsa på läxorna... HAHA JÄTTEroligt så att jag dör... 


Måndag imorgon då! Ny vecka - nya tag. YES, på fredag blir det ridning! <3 Vänta, skall bara sätta i laddaren i datorn! Öm, jag hittar inte laddaren så datorn kommer förmodligen snart slå av!

Vad har jag och Sabina gjort då vi :

Var vid hennes : lekte på studsmattan, åt, var i bastu & duschade, såg film, åt chips, godis och drack coca-cola, chillade, hade roligt M.M

Vid vårt : matat kaninerna, matat och bytt vatten åt dem, fört bort skräp, varit ute och lekt häst, chillat, varit till bönhuset, haft en massa skojj M.M ! <3


Igår på morgonen ( klockan 11 ) for vi till stallkvarnbacken och såg på när dom hade träningstävling. Vi var också med Lina, Camilla & Sandra där. Sen kom Lina & Camilla tillsammans med mig och Sabina hit till vårt. Sen for dom hem och Sabina sov över.


Har en stark känsla av att min lilla dator kommer slå av snart så jag måste sluta + att jag måste "städa färdigt" + att jag måste göra mina läxor -_- 


Aja, vi hörs imorgon om inte tidigare! ~ PUSS ~ <3

 

Hinner inte ta någon annan bild så det fick bli denna!


Av Elin Granlund - 29 mars 2014 23:06

1. Jag är mörkrädd
2. Jag brukar aldrig typ ta med mig mycket pengar när jag åker till stan med nån kompis
3. Jag har kort minne ( eller det beror på vad det handlar om )
4. Jag är INTE kär i nån meb jag TROR jag gillar nån. Men bara LITE!
5. Jag börjar i sjuan på hösten ( alltså i sursik )
6. Jag måste typ alltid låna en ridhjälm dit jag rider eftersom jag aldrig kan ta hem min ridhjälm från Tildas
7. Jag har rätt mycket hästsaker men jag har ingen häst
8. Jag brukar ibland tala i sömn och snarka
9. Jag är trött nu
10. Jag är värdelös på att komma på frågor & svar

Av Elin Granlund - 29 mars 2014 22:50

Förra natten sov jag vid Sabinas och inatt skall hon sova här! Haha FÖRLÅT för att jag inte förklarar så noggrant! Jag bloggar från teleefonen just nu så jag orkar inte skriva så många inlägg...
Ha de bäst! ~Puss & Kram~

Underbara Sabina!

Av Elin Granlund - 25 mars 2014 19:22

Tisdag idag då! Bloggar just nu från brorsans iPhone. Hihhi har tagit "liiite" selfies och även en del med pappa! =

 

   


Av Elin Granlund - 23 mars 2014 20:58

  

förlåt för kort inlägg, men bättre en inget alls! (brorsan i bakgrunden) 

~puss&kram~



Av Elin Granlund - 23 mars 2014 19:07

Vem är i rummet med dig? Ingen

Vem fick nu senaste sms av? Av privata Julia och på en grupp klassen

Vem tänker du på nu? Många...

Vem pratade du senast i telefon med? Fanny

Vems hus var du senast i ? I bönhuset

Vem önskar du att du var med nu? MÅNGA...

Vem är din favoritsläkting? Öumm... Alla

 

VAR

Var är din mobil? Framför nosen på mig typ

Var handlar du mest? Beror opå var jag är

Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick den av mamma förra året nångång! :')

Var åkte du senast bil? Till bönhuset

 

VAD

Vad åt du senast? Ett äpple tror jag?

Vad drack du senast? Kanske mjölk?

Vad är det för färg på dina byxor? Rosa x)

Vad är den närmaste saken som är blå? Typ skräp papper

Vad har du på fötterna? Strumpor

Vad är din favoritfärg? Alla men mest kanske ljusa färger

Vilken film såg du senast? Frozen

Vad hör du just nu? Tv ( pappa ser på tv i rummet intill )

 

HAR DU NÅGONSIN

Kört över hastighetsgränsen? Öh, jag har inte ens körkort?

Målat om ditt rum? Inte själv

Dansat framför en spegel? JA!

Fått hicka? Ja!

Stulit pengar från en kompis? NEEEEJJJ!!!!

Smugit ur ditt hus? Inte på nåt dumt sätt men ja 

Haft känslor för nån som inte känt det samma? JAA!!!

Älskar eller saknar du någon just nu? JAA!!!!


Hittade denhär Tag:en från min gamla blogg och ville göra den igen så då gjorde jag det!

Enjoyy!

~PUSS & KRAM~ ♥


 

 

Av Elin Granlund - 23 mars 2014 18:33

Orden jag får ur mig nu är "wow" och "ni är bäst"! SERIÖÖÖST VAD JAG ÄLSKAR EER! Ja kan inte fatta att det är sant... Jag har haft min blogg i 10 dagar ( alltså lite över en vecka ) och jag har redan 1438 sidvisningar!    Seriööst jag dööör! Nu tänker ni säkert : amen batman. Men då säger jag såhär : jag skriver bara detta inlägg för att TACKA VARENDA av er som tar er tid för att läsa min blogg! ♥ ÅH vad jag älskar eer!   


~~PUSS & KRAM~ ♥


   

Öhh, det börjar bli ett tag sen!

Av Elin Granlund - 23 mars 2014 18:22

... om det lustar på:

Instagram : elingranlund01

Skype: elingranlund01

Bloggen : denna ( alltså elingranlund.bloggplatsen.se )   


Haha, har inget annat riktigt men jag skall KANSKE ladda ner kik. Ojj jag kom just på en sak! Man kan väl inte precis följa någon på skype! Men ni får gärna kanske skriva nåt åt mig om ni har. 


De var det!

~PUSS & KRAM~ ♥

 


Presentation


Mitt namn är Elin Granlund. I min blogg kan du läsa om mitt liv,hästar och min vardag. Jag ÄLSKAR kommentarer och frågor så det skulle inte skada att gilla/fråga eller kommentera efter er så det syns att ni varit här! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards