elingranlund

Direktlänk till inlägg 24 april 2014

...

Av Elin Granlund - 24 april 2014 20:27

Det känns som att ingen skulle läsa min blogg mera. Haha, det är ganska självklart eftersom, jag typ aldrig bloggar!     

Men det är såhär : om man ser att sidvisningarna har ökat mycket och att det är en del som kollar, då får man verkligen lusten! Jag bloggar endast för att jag tycker det är roligt och för ER skull! Eller egentligen har ni inte så stor nytta av min blogg men jag är oerhört glad att det är faktsikt människor som tar en del av sin tid åt att läsa min blogg! 


Detta inlägget gör jag inte för att jag vill att alla ska kommentera, utan bara för att säga mina åsikter!


Jag hoppas att ALLA har haft en helt awesome dag!♥

Ha det bäst!

Sov gott ( i förskott ) ! ♥

~Puss&Kram~


 

Life's go on... ♥

 
 
Ingen bild

Casandra

25 april 2014 21:39

tin blogg e ju riktigt bea o typ tå jag hhar tid så kollar jag! Men tenk int ens tanken ti slut fö tin blogg e så bra på all sätt o vis!<3<3<3< Men he e ju klart om tu int vi lblogg så får du ju gö som tu vill fö he e int min blogg!<3<3<3 du e bäst!!!!

Elin Granlund

26 april 2014 21:17

Naaaaaaaaw, puss!♥♥ TUSEN TUUSEN TAAACK!! ♥ ♥ Jåå ja tycker he e jätteskoj att blogg, men ibland känns e som att he int er na vits... Aja, älskar deijj! ♥ ♥

 
Ingen bild

Casandra

26 april 2014 22:43

Jag veit i bland har man verkligen int na lust<3<3<3

Elin Granlund

27 april 2014 11:54

Haha, EXAKT!!! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Granlund - 27 april 2014 16:03


JAG HAR BYTT BLOGG TILL elingranlund01.blogspot.com ! ♥        ...

Av Elin Granlund - 24 april 2014 19:54


Har haft min "gamla" frågestund på hälft HUR LÄNGE SOM HELST, så det börjar vara på tiden att avsluta alla frågor nu! Minns inte riktigt till 110 % hur mycket jag svarat på men vi sätter igång!    1. klänning/kjol? 2. klänning/jeans? ( beror på...

Av Elin Granlund - 23 april 2014 16:27

Var och fotade med Vickan igår så här kommer en del av alla bilder! (  om ni undrar varför Vickan bara är med på en av bilderna, så ville hon bara det! ♥ )                   ...

Av Elin Granlund - 23 april 2014 16:15


Hejsan. Idag var det onsdag då. Har inte varit en vanlig skoldag. Vi började 9 ( i vanliga fall skulle vi habörjat 8 ). Vi har varit i Vasa. Vi har sett på teater. Askungen. Det var faktiskt roligt! :D Vi satt i bussen i över 1 timme. Satt med Sandra...

Av Elin Granlund - 18 april 2014 21:44

Linas storesyster fotade oss så här kommer bilderna! På bilderna ser ni Lina, Camilla & jag! ...

Presentation


Mitt namn är Elin Granlund. I min blogg kan du läsa om mitt liv,hästar och min vardag. Jag ÄLSKAR kommentarer och frågor så det skulle inte skada att gilla/fråga eller kommentera efter er så det syns att ni varit här! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards